Thursday 15 September 2011

VitaminBestDeal dalam Pa&Ma Oktober

Alhamdulillah, vitaminbestdeal kini dalam Pa&Ma. Ha..sape yang ada majalah Pa&Ma keluaran Oktober 2011..belek-belek..jangan tak belek..mukasurat 51 tau..

Bagi yang berminat nak mencuba samada Set Breastfeeding atau set-set lain, boleh hubungi saya atau pengedar-pengedar berdekatan..Sebenarnya untuk area tu, lebih kepada kalau anda nak COD, kalau tak, anda boleh order dengan sesiapa sahaja kerana untuk penghantaran, kami gunakan khidmat penghantaran seperti Pos Laju, G-Dex atau City-Link. Jadi walau di mana anda berada, anda boleh order dengan mana-mana wakil walau di mana pun mereka berada selagi masih di atas muka bumi ini..hehe

Kalau ada yang berminat dengan baju untuk menyusu dari Butik Bling Buubies, boleh jugak contact saya. Ada promosi dan pilihan menarik.



Berminat untuk mencuba? Hubungi saya untuk dapatkannya dan konsultasi percuma! ( 012 - 374 2708 / nora4adam@gmail.com )

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~