Saturday 23 July 2011

Kebaikan ESP

Dah sebulan lebih saya mengambil ESP. Rasa macam dah jadi transformer sikit..hehe. Ada beberapa perubahan yang saya dapat semenjak ambil ESP. Tujuan asal ambil ESP untuk buat stok iaitu gantikan stok yang rosak dan juga sebagai backup semasa puasa nanti. Tujuan asal tu memang tercapai dengan izin Allah..Alhamdulillah. Tapi selain tu saya juga dapat bonus lain.

Bonus yang saya dapat adalah kulit yang cantik, halus mulus dan anjal. Yang paling menggembirakan, suami yang memujinya =)  Banyak perubahan yang berlaku terhadap kulit saya antaranya liang pori muka semakin mengecil, cracked heels hilang, kulit sekata, mengurangkan kesan stretch mark. Saya memang mempunyai kesan stretch mark yang agak banyak. Bayangkan la orang yang kecil molek mengandungkan baby seberat 3.85kg ! Tapi sekarang dengan izin Allah, ia semakin hilang..Alhamdulillah.

Pada hari pertama saya mengambil ESP saya dah merasakan badan lebih segar dan bertenaga. Sejak itu, Alhamdulillah, bila balik ke rumah, saya dapat menyelesaikan kerja-kerja rumah dengan lebih baik dan di samping itu dapat lagi berblog dan surf internet. Selain itu, bila badan bertenaga, badan pun terasa ringan untuk beribadah. Tidak lah asyik mengantuk dan nak tido je..tak perlu tunggu disorongkan bantal pun akan tido !

Umar juga terkesan dengan pengambilan ESP ni. Biasalah anak-anak yang duduk di taska, hidung asyik berhingus je..hampir setiap masa. Saya bukan menyalahkan taska, tapi itu lah hakikatnya walau di mana pun. Mungkin ada taska yang tidak, tapi rata-ratanya begitu. Sejak saya mengambil ESP, saya perasan yang Umar tidak lagi berhingus walaupun saya lihat anak-anak yang lain, kawan-kawan Umar berhingus. Cuma baru-baru ni Umar diserang batuk, selesema dan demam, jadi sekarang masih lagi dalam proses recover..hidung tu masih berhingus. Cuma, dalam keadaan biasa, Umar tidak berhingus. Alhamdulillah..Satu kebahagiaan bagi setiap ibu bila anak berada dalam keadaan baik.

Memang tidak menghairankan perubahan yang berlaku pada kulit dan sel badan kerana ESP mengandungi kandungan protein yang tinggi. Protein diperlukan oleh tubuh badan dalam pembinaan sel-sel baru dan membaik pulih tisu yang rosak.

Ingin mencuba ESP dan menjadi transformer mengalami perubahan seperti saya ? Hubungi saya untuk dapatkannya. SMS ke 012 - 374 2708 atau email ke nora4adam[at]gmail.com. Dapatkan ESP dengan diskaun RM 40.00. Tawaran diskaun ini hanya hingga 31 Julai 2011, tapi tawaran untuk mencuba dan mendapat kebaikan ESP terbuka sampai bila-bila !!

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~