Monday 16 January 2012

Atasi Kulit Kusam dengan Set D

Assalamu'alaikum / Salam sejahtera buat semua..

Kali ini saya ingin kongsikan tentang testimoni dari ex-ofismate yang mencuba Set D (Penjagaan Kulit). Ia bermula dari email yang saya terima..


emm...akak,ade x produk utk kulit...sy ni masalah kulit skit, terutama tang muka...kusam jerk... org selalu tegur, "xsihat ke??"..padahal lebih dr sihat..huhuhu..nk kate kulit kering..xjugak..kurang drpada dulu..dulu pernah guna product ***** yg ******* tu, pati soya...tp haid sy jd berhenti minum tu...sy pn stop lah minum..
Jadi saya cadangkan Set D (Skin Care) untuk dicuba. Hasilnya...




Kesan tu bleh nampak kat muka kot..kalu badan xbape nak perasan...haha..dulu muka sy minyak sgt2..skrg ok..pastu nampak lagi bersih..tp memng jerawat batu betulle kuar..tu pun sy kurg minum air..haha..lupa..adoii..

Berminat untuk mencuba? Hubungi saya untuk dapatkannya dan konsultasi percuma! ( 012 - 374 2708 / nora4adam@gmail.com )

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~