Wednesday 10 August 2011

Jualan Raya dan Penjimatan @ VitaminBestDeal

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca VitaminBestDeal.

Terima kasih atas sokongan anda terhadap VitaminBestDeal, lama tak berupdate blog ni. Sibuk dengan urusan sendiri..Melayan Umar yang banyak berubah perangainya akhir-akhir ni. Alhamdulillah..dengan izin-Nya, hari ni dapat juga update blog ni =)

Ok, sebagai tanda penghargaan saya kepada semua, VitaminBestDeal mengadakan Jualan Hari Raya sepanjang bulan Ramadhan ni. InsyaAllah anda akan mendapat lebih nilai untuk belian anda. Kepada yang berminat untuk mengetahui Jualan Hari Raya dan Promo Ogos ni, sila hubungi saya ya untuk maklumat lanjut.

Selain itu, setiap pembelian Euphoria Trial Pack di VitaminBestDeal, anda layak untuk menyertai Euphoria Raya. Klik di sini untuk mendapatkan Borang Penyertaan Euphoria Raya.

Hubungi saya untuk konsultasi percuma atau untuk dapatkan maklumat lanjut Jualan Raya ini ! ( 012 - 374 2708 / nora4adam@gmail.com)

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~