Wednesday 24 August 2011

Testimoni : Alfalfa Melegakan Senggugut


Semalam saya ber googleTalk dengan ofismate. Namanya Marscela.. Sabahan... Marscela mengadu dia tengah period pain dan tanya camane nak kurangkan. Tadi masa ke toilet pun rasa nak pengsan je. So saya bagitau "Kalau nak legakan dengan supplement ambil alfalfa atau GLA..Kalau cara biasa..menonggeng, letak botol panas/suam kat perut atau tidur"

Then saya bagi dia 6 biji alfalfa. Dia makan 2 biji..dalam sejam lepas tu dia datang kat workstation saya sambil tersenyum dan bagitau period pain nya dah hilang. Biasanya sehari hari pertama dia akan menanggung period pain.

Ini status Marscela di GTalk


Walaupun alfalfa terkenal sebagai Milk Booster, tetapi bukan itu sahaja fungsi alfalfa. Alfalfa ada pelbagai fungsi lagi. Klik sini untuk mengetahui Khasiat Alfalfa.

Hubungi saya untuk dapatkan Alfalfa dan konsultasi percuma! ( 012 - 374 2708 / nora4adam@gmail.com)

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~