Tuesday 2 August 2011

Puasa..Tapi Gastrik

Assalamu'alaikum semua, camane berpuasa? Harap-harap kita semua dapat menjalani ibadah puasa dengan baik di samping ibadah-ibadah yang lainnya. Untuk para isteri, bulan puasa ni boleh tambah pahala banyak-banyak dengan memasak untuk keluarga =)

Bagi yang menyusu atau mengandung, jangan paksa diri kalau tak boleh puasa, Allah berikan rukhsah kepada anda.

Kita selalu dengar "Gastrik" dijadikan kambing hitam alasan bagi sesetengah orang untuk tidak berpuasa. Memang sesetengah orang yang mengalami gastrik yang serius tidak boleh berpuasa. Kira masuk dalam golongan Uzur iaitu mustahil akan sembuh atau sakit yang disahkan oleh doktor tidak boleh berpuasa.

Walau bagaimanapun, bagi mereka yang ada gastrik, tetapi ditahap biasa, mungkin akan mengalami ketidakselesaan (sakit) sepanjang berpuasa. Apa kata anda cuba Energizing Soy Protein (ESP). ESP sesuai untuk mereka yang ada gastrik. Moga-moga anda dapat berpuasa dengan selesa tanpa perlu menanggung sakit itu lagi. Plus..ESP memberikan tenaga...

Di sini saya kongsikan testimoni..


Hubungi saya untuk konsultasi percuma atau untuk dapatkan ESP ! ( 012 - 374 2708 / nora4adam@gmail.com)

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~