Thursday 25 August 2011

Testimoni : Vitamin C Mengurangkan Sinus

Assalamu'alaikum dan salam sihat semua =)
Saya ingin kongsikan testimoni ofismate saya setelah mengambil Vita-C. Vitamin C sebagaimana yang diketahui umum sangat baik untuk kesihatan. Untuk melihat senarai khasiat-khasiat Vitamin C, klik sini.



"Marscela : Kak Nora, berkesan lah Vit C tu
me : Apa kesannya?
Marscela : hee, Novolin ambil sebiji semalam, dia ada sinus, selalu kene aircond, sensitif dengan sejuk, so dia cakap dah ok sikit wpun baru sebiji. Saya baru ambil sebiji hari ni. hee..Kalau ambil regular mesti ok kan. Ada duit lebih sikit nanti saya nak try ESP pula"

Selepas terkesan dengan kebaikan Alfalfa, Marscela terus beli Vitamin C (Klik untuk mengetahui kisah Marscela dengan Alfalfa). Nak meningkatkan tahap imuniti dan nak kulit cantik katanya..hehe

Istimewanya Vitamin C Shaklee adalah sistem pelepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam. Badan kita berupaya membuat pelbagai perkara tetapi badan kita tidak dapat menghasilkan atau menyimpan Vitamin C.
Itu perlunya Vitamin C ini dilepaskan dan disalurkan ke badan kita jam demi jam melalui sistem pelepasan berkekalan ini.

Ok, kita berkenalan dengan Sinus pula..Apa itu Sinus? Dalam bahasa kedoktoran atau saintifik dipanggil Sinus, dalam bahasa aras tinggi kita ni dipanggil Resdung..hehe. Sedikit info tentang sinus

"Sinus itu adalah rongga berisi udara pada tengkorak yang dilapisi oleh membran. Rongga-rongga udara ini terbahagi kepada 4 bahagian iaitu maxillary (bahagian bawah), ethmoid (bahagian dalam mata), frontal (bahagian atas mata) dan sphenoid.  Membran yang melapisi rongga² sinus ini berfungsi mengeluarkan sedikit cairan untuk memerangkap kotoran dan memberi kelembapan pada rongga hidung." 

Berminat untuk mencuba? Hubungi saya untuk dapatkan Vita C dan konsultasi percuma! ( 012 - 374 2708 / nora4adam@gmail.com)

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~