Wednesday 29 June 2011

Persiapan Sebelum Puasa : Jom ke Kelas Penyusuan Susu Ibu 2011

Hmm..Memandangkan lagi sebulan je lagi kita bakal menikmati bulan puasa, banyak ibu yang menyusukan anak masing-masing mula risau; apa yang bakal berlaku nanti? Dan apa pula persiapan yang perlu?

Nah, anda tak perlu runsing memikirkannya seorang diri lagi sebab saya serta kawan-kawan yang lain bakal mengadakan kelas penyusuan ibu khas membincangkan persiapan kita sebelum bulan puasa! Kelas penyusuan ibu ini akan dikendalikan oleh kaunselor, Pn Suhaily dari LittleBabyVille.
Maklumat Kelas Penyusuan ini adalah seperti berikut:
Tarikh: 10 Julai, 2011 (Ahad)
Tempat: ScriptoryBox, Puchong
Masa: 9.00am – 12.00pm
Namun tempat SANGAT TERHAD. Dalam apa jua keadaan, priority akan diberikan kepada pengguna VitaminBestDeal.Blogspot. Bukan sahaja priority, tetapi juga DISKAUN!
Anda akan menikmati diskaun 50% daripada harga asal kelas penyusuan jika anda membeli pek ekonomi Set B (Set Breastfeeding : Vitamin untuk ibu menyusu) bernilai RM80. Ini bermakna, anda hanya perlu membayar RM25 jika anda anda hadir bersendirian atau RM40 jika hadir bersama pasangan masing-masing.
Anda juga akan diberikan diskaun sehingga 60% daripada harga asal kelas penyusuan jika anda membeli full pack Set B yang bernilai RM288 (Call/SMS 012-374 2708 sekarang kalau nak dapatkannya pada harga ahli). So, apa yang anda perlu bayar hanya RM20 kalau pergi sorang-sorang atau RM35 bersama suami.
Last but not least, anda jimat sehingga RM40-65 dengan diskaun 80% jika anda membeli full pack Set B bersama Performance Drink, Energy Soy Protein & Osteomatrix bernilai RM592 (hubungi saya untuk harga super special). Anda hanya perlu membayar RM10! Atau RM15 bersama suami!
Macam la tawaran di atas ni tak cukup bagus, anda juga akan diberikan akses ke eBook “Tips Tambah Susu Ibu”. Dalam eBook ni, anda bakal mempelajari cabaran ibu menyusu, punca susu kurang serta bagaimana nak kembalikannya.
And the best part, you stand a chance nak menang iPad 2 bernilai RM1,499! Apa lagi yang lebih baik daripada cuba memberikan yang terbaik buat buah hati tersayang sambil boleh dapat gadget paling hangat masa kini tanpa perlu membayar apa-apa!

Let’s recap. Dengan pembelian tadi, anda boleh :
1- Join kelas penyusuan khas tentang persedian sebelum puasa.
2- Akses ke eBook tambah susu
3- Dan peluang untuk dapatkan iPad 2 PERCUMA!
Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut; 012-374 2708. Kalau tak nak call pun, SMS pun boleh.
Jangan jadikan stok susu anda seperti ini,
Tetapi, biarlah sebegini,
Tak paham apo ko bondo eh graf di atas? Cepat baca artikel pasal Graf Perancangan Susu Ibu Sebelum Puasa… Sebelum anda menyesal tak sudah-sudah……


Credit to Mommy Lyna

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~