Saturday 4 June 2011

Pengalaman menggunakan vitamin Shaklee

Pengalaman makan produk shaklee bermula sejak di U dulu sebenarnya. Produk pertama yang saya cuba, B Complex. Waktu tu student..tahun akhir. Stay up jadi perkara biasa kerana buat final project. Tetapi saya tidak sambung makan, cuma sebotol, keinginan untuk teruskan memang ada kerana puas hati dengan kesannya, tapi budget tak cukup. Maklumlah student, segalanya kene berjimat.

Beberapa tahun berselang. Tahun lepas, masa ni dah jadi ibu. Terasa susu makin kurang. Puasa pulak dah dekat..makin la risau. Tanya la pak cik google pasal nak tambah susu. Banyak la jawapan yang pak cik google bagi, antaranya Shaklee. Oleh kerana dah pernah guna Shaklee dan yang paling penting dah merasai kesannya. Tengok pulak testimoni-testimoni yang positif dan memberangsangkan. Tanpa teragak-agak saya terus order Set B dan Performance Drink. Persediaan untuk puasa.

Alhamdulillah dalam masa seminggu makan, mula dapat kesannya. Walaupun puasa, breast terasa penuh dan rasa bertenaga. Selain dapat peningkatan susu, dapat bonus puasa penuh. I like =) 2 tahun berturut-turut tak tinggal puasa. Alhamdulillah.

Itu la serba ringkas pengalaman saya, detail mungkin bersambung di lain entri ,=)

No comments :

Post a Comment

Disclaimer

Kenyataan-kenyataan di blog ini tidak dinilai oleh Badan Pemakanan dan Dadah. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Proses Order

Hubungi saya melalui email / SMS / isi borang Order dengan klik pada icon 'ORDER' di atas. Anda akan menerima balasan dari saya.

H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com

Pesanan anda akan dihantar melalui PosLaju Malaysia atau courier GDex / Citilink.
Pesanan akan mengambil masa 1-4 hari bekerja untuk sampai kepada anda.

***COD selain dari Putrajaya, Bandar Baru Bangi & Kajang dikenakan caj mengikut kawasan.

VBD

Nora Nur Adam
H/P : 012 - 374 2708
Email : nora4adam[at]gmail.com
~ Bandar Baru Bangi ~ Putrajaya ~